torsdag 2 februari 2017

Bubbel

Nej nu måste jag skriva. Det liksom bubblar i hela kroppen. I morrn visar det sig om en av mina drömmar går i uppfyllelse. Är så otroligt uppspelt och förväntansfull. Vet inte vad jag ska skriva egentligen för jag behöver bara slå ihjäl lite tid. Jag är så sjukt sugen på att smälla i mig en enorm skopa Nutella, men jag ska försöka undvika det. Abstinensen efter socker är inte rolig att tas med.

Tänkte börja ta hand om mig själv även fysiskt. Precis som jag gjort psykiskt. Helt plötsligt ser jag i mitt fejs att under ögonen är jag inte läcker alltså. Mörka ringar och påsar, inte särskilt attraktivt, om jag får säga det själv. Snustorr är jag också, så nu jävlar ska jag köpa lite bra produkter från Jordklok.se där dom har naturliga och mycket veganska produkter. Tiden är kommen då jag inser att JAG måste börja använda antiage-krämer, omg.

För övrigt känner jag mig rätt nöjd med att jag valde en ekologisk ansiktsbehandling idag och åt dessutom sötpotatis, palsternacka och cournbitar till middag. yey.

Måste lägga mig tidigt, 7-16 pass i morgon, det värsta, jobbigaste och tyngsta passet. Jaja det är ett vanligt arbetspass bla bla, men inte på det stället jag jobbar, där borde 75% vara heltid.

Ah men hej och tack, nagellack

Inga kommentarer: