torsdag 2 februari 2017

Toy Soldiers, Tsunamis och drömmar

Yo!
Hoppas ni mår bra idag! Dags att uppdatera lite, periodare som jag är. Sitter och lyssnar på gamla godingar, hittade nån spellista spotify, så dyker The Pinks upp, med Helena och jag. Klockren. When the children cry, Toy Soldiers mm. Blir lite gråtmild. Många minnen.

Har varit hemma från jobbet några dagar av olika anledningar och ska gå påt igen i morgon. Får se om det går att somna. På tal om att sova så har jag börjat drömma om att jag hamnar mitt i en tsunami, och jag hittar inte mina barn. Tror jag tidigare beskrivit vad betydelsen kan vara om man tror på drömtolkning. Skillnaden den här gången var att jag parallellt drömde att jag var på ett annat ställe där man hade byggt hus på ett sätt som skulle klara av tsunamis. Mycket märkliga byggnader, men ändå ett skydd. Om jag då ska tolka detta lite snabbt själv, så tror jag att det finns inslag i mitt liv som fortfarande skapar kaos, och tankar och känslor dyker upp, som jag inte är van vid, men att jag nu har byggt upp ett eget skydd, har skapat någon form av strategi för att hantera det. Flummigt?

Nåväl, idag har varit en rätt bra dag. Har fått ansiktsbehandling så nu jäklar är jag fräsch som en nyponros. Nu ska jag ner i tvättstugilugan så ni får klara er själva!

Puss på läppen, åk till kläppen.
äh dålig

Inga kommentarer: